Oldalak

2011. január 4., kedd

10. fejezet

Összeestem
- Huh, kitartott! Hála istennek - mondta Zoey
- Miről van szó? - lérdeztem kapkodva a levegőt.
- Hát. Látszott Demetre-n h nem nagyon akarja, hogy vámpír legyél. Ezért rádmondtam egy gyorsító és egy ideiglenes varázsigát. Jó mi? xD
- Miiiii? - kérdeztem
- Ideiglenesen vagy vámpír. Nem tom hogy, de most visszaváltozol...... emberré....
ekkor erős fájdalom ért. Hihetetlen hogy csak eddig voltam vámpír. De Rian megölhet. S éreztem a bennem lévő dobogást. A szivem volt. Szememből kijött a fájdalom, fogam se fájt már. testem ujra normális lett, s elkezdtem lélegezni. Odakúsztam Demetre-hez. Jobban volt
- Let! Ezt hogy csináltad?
- Igen... hogy? - ismételték a többiek.
- Mégis mit? -csodálkoztam
- Ellökted Riant úgy, hogy helyén megrepedt a fal. - Mondta Zo
- Nem tudom. Féltettem Demetre-t
- Letta megíértem neked azt, hogy sose lesz semmi bajod. S én megszegtem a szavamat.
- Dem... - vágtam közbe
- Letta! Te több vért vesztettél mint bárki. Téged többször bántott vámpír, mint akárkit. Hányszor kínzott téged Rian? És én? Majdnem megöltelek.
- Demetre. Hányszor is mentettél meg? SOKSZOR!
- De .... Hányszor kerültél bajba? Miattam? Ha nem lennél a barátnőm, nem lennél folyton sebesült.
- Demetre. Ne legyél Edward a New Moon-ból! Amúgy meg Rian úgyis megölt volna.
- Nem vagyok Edward. Én nem fogok itt hazudozni neked össze vissza. Amúgy nem ölt volna meg, ha nem vagy az erdőben.
- Demetre. Egyszer csak kinyírt volna.
- LETTA! FELEJTS EL!
- Dem. Hogyan felejthetném el azt akit először szerettem ugy, mint téged. És nem érdekel hogy nem mentesz meg. Eddig, amikor csak tudtad, megtetted, és ez bizalmat táplál belém.
- Jó... rendben. De adj időt, hogy elmenjek egy képzett ismerősömhöz, hogy kibírjam a szomjamat.
- Addig bármi lehet velem. egyedül is megbirkózol!
- Let. Szünet vaN! Ezért fogsz  Te, Becky, Zoey a klán házában. Aludni Ben-nel és Jason-nel. Mondjuk mi nem alszunk, de jó lesz ><
- Oké Demetre. Vigyázz nagyon magadra! - odalépett hozzám, átölelt s a fülembe súgta:
- te jobban! - s elment
- Nos csajok, menjünk haza - szólt Ben
Összepakoltam a cuccomat, hagytam egy hamisított orvosi leletet Zo álltal, elmentünk Becky-ért, és indultunk a klán házába

2 megjegyzés:

  1. Drága egyetlen Lettám!!!
    Tudod hogy imádlak de most meg tudnálak fojtani....mért itt hagytad abba?!!!
    Tudom hogy én már nagyábból tudom a törid hisz beszéltünk már róla na ,de akkor is.Olyan kíváncsi vagyok:)Siess a kövivel!!!(Ez parancs!)

    Puszí Artemisia

    VálaszTörlés
  2. Ki mondta? Hö? xD Jó, igyekszem

    VálaszTörlés