Oldalak

2011. január 30., vasárnap

12. fejezet

Demetre szemszöge

Nem.. Semmi kétség, hogy Lettáék bajban vannak..... Rian szagát éreztem a levegőben. Futni kezdtem....
- Demetre! Állj meg! Nem lesz semmi baj! -kiáltott utánam Ben
- De tudom... tudom hogy Rian itt van! GYERÜNK FIÚK! - szóltam hátra.
Megérkeztünk a helyre ahol voltak. Egy tisztáson voltak az erdőben.... Már majdnem ráléptem a területre, de Ben előreszólt.:
- Állj Demetre! Maradjunk itt.
- Mi? Hogy tudnál te itt maradni?
- Nézzétek a lányokat... Becky mi.. mit csinál?
- Piromániás? xDDDD - nevetett Jason
- ja... De tűz ereje van? O.o -tágult ki Adam szeme
- És Letta vámpír! - sziszegtem fel.

Letta és a lányok

- MOST MEGHALSZ RIAN! - üvöltöttem..
- Letta..... Egy kővel és egy nyillal akarsz kivégezni? Hülye vagy? xDDDD - röhögött Rian
- Csakhogy az nem egy közönséges nyíl te idióta! - szólt oda Zoey.
- Ugyan Zo... Hogy beszélsz? :D Szeretlek. te szeretsz? - szólt vissza
Zoey teljesen leblokkolt. Könny csordult meg szemében.A vigasztalhatatlan fájdalom teljes volt benne...
- Nem.. Rian.... - mondta sírott hangon -te nem szeretsz...... És én se téged... Én Jason-t szeretem!
- Azt a nyomorult férget? - hahotázott Rian.
- Mit mondtál? Mit mondtál? - háborodott fel Zo, és rögtön megváltozott a hangja. S nekirontott Rian-nek. Az nyomban fél kézzel arrébb lökte.

Demetre és a fiúk a bokrok közül

Jason már rögtön indult volna..
- Ne Jas! - szólt Ben - várd ki a végét...
- Mi a végét? Hogy szétveri a csajokat? - vágott fel Jason
- Igen.. Közbe kell lépni mielőtt valami szörnyűség fog történni... - mondtam
- Nagyon.... izé.... Mondjuk tényleg. Tennünk kell valamit. Letta is..... - beszélt Adam de közbe kellett szólnom.
- Letta nem vámpír. - gondolkodtam - Ha vámpír lenne.... akkor most a puszta kezével ölné meg Riant. Nem egy vacak varázsíjjal. ÉS érzitek vagy tényleg sz*r orrotok van? Lettának félvámpír szaga van! Félig vámpír. Hála Zoey-nak...
- Ez fura. ilyen még sose volt.... - tágította szemeit Ben
- Félvámpír? érdekes..... - nézett Adam is.

Letta és a lányok

- Te szemét Rian! Miért bántod a barátaimat? Mért nem engem? engem akarsz! SZ*RD LE A TÖBBIEKET CSAK VELEM FOGLALKOZZ!
- Hmm,,, Hát mért ne? Félig vámpír vagy. Amikor akarom, bármikor .... megölhetlek. Ez így.... nem lenne elég izgiiii.... Na de mind1.... Demetre most nincs itt.... aki megvéd... - lazsált
- De igen Rian! Demetre itt van! - a szivemet fogtam - itt benn.
- Jaj de nyálas máááár! Fujjjj - undorodott
Dühös lettem. A nyilat belemártottam a karomba. Rian már támadásra kész volt, de én gyorsabb voltam, s Rian-re célozva belelőttem. Sajnos nem halt meg. DE megbénult.
Ekkor előlépett a fák közül mind a 4 fiú.
- Demetre! - kiáltottam az örömtől. S odarohantam hozzá,
- Letta! .... Visszaváltoztál? O.O - csodálkozott
- Demetre! -mosolyogtam és megálltam előtte. Ő is elkezdett mosolyogni, és átölelt.
- Let! Hiányoztál! Hiába mentem el , csak egy pár órára, nekem éveknek tűnt.
- Azt hogy? -kérdeztem
- Lehet hogy Stephine Meyernek van valami köze hozzájuk?
- Ohh - elpirultam - hát.. te is hiányoztál nekem :D
- Most már TÉNYLEG megígérem, hogy nem lesz semmi bajod.
- Dem... ezt már mondtad.
- Let. Most komolyan megígérem.
- Demetre! Már megígértem! Nézd meg a nyakam, a karom.....
S elszörnyedt a látványon. Rengeteg seb borította mind a két testrészemet. Még nem láttam vámpírt sírni. Na de nem is láthattam, hiszen nem annyira rég óta ismerem Demetre-t. DE megtette. Sírt. Könnyezett.
- Demetre. Nem tudsz megvédeni Rian-től... Bármitől meg, de tőle....NEM..
- De igen! -mondta Ben beszállva.
- Hogy? -kérdezte Becky.
- Ha kiképzi Demetre-t a volturi klán.
- Mih? :D  Nemár! Létezik a volturi? - csodálkoztunk a lányokkal.
- Igen. Csak más, vámpírokkal, de szinte ugyan az a képességük. -mondta Jason-
- Azt hogy? -kérdeztem - Lehet hogy Stephine Meyernek van valami köze hozzájuk?
- Hmm. Meglehet, de ez nem lényeg. - állította Ben.
- De nem mehetünk el! Itt vannak a lányok, védtelenül. - Húzta a száját Demetre.
- Majd én vigyázok rájuk :D - vigyorgott Adam
- Ajj. -nevettem
- Rendben... Hiszen... Adam is felér egy pár vámpírral. -mondta Jason. - Csak Riant vigyük el innen.
- Nem! - kiáltotta Bec - mi is megyünk....
- Szó se lehet róla!! - tiltakozott Ben.
Becky lángolt szó szerint.
- Jó höhetnek.... - huzta a száját.
S elindultunk.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése