Oldalak

2011. február 21., hétfő

16. fejezet 1/2 Letta bosszúja


Odarohant Adam, Stefani, Jason, Becky és Ben. Elszörnyedtek Zoey holttestén. Bec  egy helyben állt, és állt. Nem tudott hozzászólni az eseményhez. Majd Demetre felállt, odavezette Becky-t hozzám, ő lerogyott s vállamon sírt. Úgy sajnáltam. De én se bírtam ki sokáig a nagy kislányt, és könnyezni kezdtem. Jason beleütött a kőbe, ahol Zo a vacsorát ette. Ketté is repedt. Jason szenvedett, láttam rajta ahogy a kőbe vert, és ahogy fát tördelte porrá. Ha ember lenne, a fájdalomban üvöltene, mint a lajhár, a fáról.
-Jól vagy tesó?
- Igen – mondta Demetre-nek a választ. Becky kezdett megnyugodni. Jason odajött Zoey-hoz, kezébe vette szép arcát,s egy ideig bámulta. Majd így szólt hozzám:
- Letta. Csak TE ölheted meg Rian-t. Neked van akkora erőd, hiába vagy csak félvámpír. Felérsz te így is 3 vámpírral. És mivel most Rian talán erősebb lett, sőt biztos, hogy erősebb lett Zoey vérétől, így neked is innod kell.
- Mi? – kérdeztem – mért kéne innom?
- Nem lehet, hogy, ömm... ahogy Jason mondta, Rian erősebb lett Zoey vérétől? - kérdezte Adam. Aztán elmeséltem nekik is az álmomat, és igen meglepődtek.
- Szóval akkor jól tippeltem - mondta büszkén Adam
- Bárcsak a lottóban is ilyen jól tippelnél - szivatta Ben
- Figyeljetek... Mi 7-en vagyunk. Rian szerintem gyilkolni is tud az "álom csapdáival". Úgyhogy, valahogy védekeznünk kéne.
- Ezért kell innod Zo véréből, hogy kinyírd Rian-t és ilyen nem lesz - állapította meg Demetre
- De Dem! - toltakoztam
- Igaza van Jason-nek Let! - fogta meg a kezem - Rian nagyon, de nagyon erős. Csak TE tudod legyőzni.
- Nem! - ráztam a fejem - Csak mi! Anne is kell, meg Katy. Anne ereje a víz. Mármint ahogy Zoey mondta. Katy meg.. hát nem is tudom. Adam? Valami?
- Nem tom, de van ereje. Valami.. érdekes mert folyton furdálja az oldalamat. Valami szikrázik benne. Meg..... olyan.... hát ez hülyén hangzik, de olyan sámán ereje van.
- Hát... léteznek sámánok. -mondta Jason
- Akkor Sámán. - állapította meg Becky
- Jason. Elmennél értük? - kérdeztem
- Igen... -  bár láttam semmi kedve hozzá. De mégis megteszi.
- Mesélje el nekik mindent! Ne feledd Anne a vízhez ért, Katy pedig sámán. - mondtam, majd bólintott és elfutott.
- És most Letta, igyál! - biztatott Demetre
- De hogy? Nem értek hozzá! 
- Aki vámpír, még akkor is ha fél vámpír, ért :D
Oké... hát akkor rajta xD Annyira készletett, hogy oda harapjak, ahol Rian elkezdte. De nem tudom miért.... És oda is haraptam.... A vér (khm.. a piros h2o xDDDD) csábított. De muszáj volt leállnom... Felálltam, s sóhajtottam egyet. A szám szélén lecsurgott az anyag.
- Fuj xDDDDDDD Letta.... muszáj? T.T - nevetett Becky, s a vére szaga megsimogatta az orromat. Meg akarom ölni! Meg akarom ölni!!!!!!!!!!!!! DE NEM SZABAD!!
- BEcky... ne! Nem akarom! - kiáltottam, s hátrálva elrohantam..Ráadásul Rian mérge is kínzott...Demetre szaladt utánam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése